Khamis, 17 November 2016

MAJLIS PELANCARAN GURU PENYAYANG, WATIKAH PELANTIKAN PENGAWAS, PEMBIMBING RAKAN SEBAYA DAN EXCO ASRAMA 2016



Bertempatkan di Dewan Harmoni Kolej Vokasional Datuk Seri Mohd Zin, Majlis guru penyayang, watikah pelantikan pengawas, pembimbing rakan sebaya, dan exco asrama 2016 diadakan pada hari Isnin bersamaan 1 Februari 2016 yang disempurnakan oleh Tuan Haji Marzuki Bin Kemi iaitu pengarah KVDSMZ.Majlis ini dapat dijalankan dengan anjuran dan kerjasama Bahagian Sokongan Akedemik, Unit Psikologi & Kerja, Unit Hal Ehwal Pelajar dan Pengurusan Asrama.
           
            Barisan Pentadbir, Ketua Jabatan, Kaunselor, Guru disiplin, Guru bertugas berada di pintu pagar kolej menyambut pelajar memulakan majlis dan perhimpunan rasmi dimulakan pada jam 8.00 pagi. Majlis diteruskan dengan nyanyian lagu Negaraku, Lagu Negeri Melaka dan lagu Kolej bersertakan dengan bacaan ikrar dan Laporan Pensyarah bertugas. Kata-kata aluan daripada pengacara majlis diiringi dengan bacaan doa sebagai penerus majlis. Bagi menyempurnakan majlis, Ucapan perasmian oleh pengarah KVDSMZ dan penyempurnaan Gimik pelancaran oleh pengarah KVDSMZ.





            Penyampaian Watikah Pelantikan Pengawas, PRS dan EXCO Asrama diteruskan bagi menyempurnakan majlis diiringi dengan Bacaan ikrar pemimpin daripada Pengawas, PRS dan EXCO Asrama. Majlis diakhiri dengan membuat sambutan hari lahir pelajar dan pensyarah bagi bulan Disember, Januari dan Februari iaitu dengan memotong kek hari lahir dan pemberian hadiah kepada pelajar dan pensyarah diiringi dengan penyampaian cenderahati.

0 Komen :